Sunday, November 21, 2004

Although I suppose that I wasn't the only one who pointed out their mistake to the editors of the IHT's Letters to the editor section, I felt a certain satisfaction when I read in today's newspaper ( which came out yesterday in the rest of the world ):
Because of an editing error, a letter to the editor on Nov. 10 in response to Jeff Jacoby's opinion column about Yasser Arafat referred incorrectly to Yitzhak Shamir. He is still alive.

No comments: