Monday, April 11, 2005

Ook Van Agt's reactie op Zalm's reactie op Van Agt's kritiek met betrekking tot de afwezigheid van een vertegenwoordiger van het Koninklijk Huis bij de begrafenis van paus JPII lijkt mij overtrokken. Als dit hem al verbijstert vraag ik me af of hij zich ooit verbaast, of misschien slaat hij die fase over en gaat meteen door naar vormen van verbijstering, ontzetting etc. Het gebruik van hyperbolen is de heer Van Agt niet vreemd. De laatste zin van deze Teletekstpagina vind ik ook heel frappant. Heb ik het mis of voelt onze voormalige premier zich te goed of te groot voor Nederland? Zou hij heel misschien diep in zijn hart een beetje jaloers zijn op de internationale erkenning ( never mind wat dat waard is ) die iemand als Ayaan Hirsi Ali wel en hij niet krijgt? Nah, boven zulke kinderachtige gevoelens is een grootheid als Dries van Agt ver verheven, toch? Posted by Hello

No comments: