Sunday, June 25, 2006

Normaal gesproken geef ik alleen aan de goede doelen waarvoor kinderen bij ons aan de deur komen collecteren. Zojuist maakte ik een uitzondering. Gisteren las ik over een actie ter gelegenheid van de 113e interland die Edwin van der Sar vandaag voor Nederland speelt ( laten we optimistisch zijn en hopen dat het er zeer binnenkort 116 zullen worden ). In het kader van die actie kun je 1,13/11,30/113,00 ( en naar ik aanneem ook 1130,00 etc. ) Euro overmaken op de rekening van de Doe Een Wens Stichting, een stichting die de liefste wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte helpt vervullen. Van der Sar is ambassadeur van de stichting, vandaar. Al voor 1,13 kun je dus een bijdrage leveren aan het succes van de actie. Die kans om mezelf op een dag als vandaag - waarop het nieuws uit Gaza, Antwerpen en andere plaatsen ter wereld weinig redenen voor vrolijkheid biedt - heel even een symbolisch goed gevoel te geven liet ik me niet ontnemen. PS: Het bankrekeningnummer werkte bij mij niet, ik kreeg tweemaal een foutmelding. Ik heb het bedrag naar het nummer van de Postbankrekening van de stichting ( onder Contact - Contactgegevens ) overgemaakt, dat werkte wel.

No comments: