Thursday, June 15, 2006

Voordat ik wilde gaan douchen om in bed te kijken naar weer een herhaling van een van de afleveringen van Frasier die ik al minstens drie of vier keer gezien heb ( samen met Seinfeld blijft die comedy mijn favoriet ) las ik dat Taida Pasic voor haar VWO examen geslaagd is. Haar eindgemiddelde zou voor een gewone scholier redelijk zijn, maar voor iemand met zo'n idioot gespannen en turbulent jaar achter de rug is het een heel goed resultaat. Petje af! Zelf heb ik precies 20 jaar geleden ( wat vliegt de tijd ) VWO examen gedaan ( Nederlands, Latijn, Grieks, Frans, Duits, Engels, Geschiedenis en Staatsinrichting ). Ik weet eigenlijk niet echt meer wat ik van de hele zaak De Nederlandse Staat vs Taida Pasic moet vinden, wie ik gelijk geef etc., maar ik zou het toch een geinige mop vinden als ze nu voor een paar jaar in Leiden rechten kan gaan studeren.

No comments: