Thursday, August 03, 2006

Ik vroeg me al af hoe ik opeens na drie weken oorlog allerlei valse opmerkingen, persoonlijke aanvallen en "Je verdient niet beter" commentaren kreeg. Alle echte Israel-haters hebben me tot nu toe met rust gelaten, en deze commentaren leken afkomstig te zijn van zogenaamde supporters van Israel. Nu blijkt ( ik zag het via mijn webstat-provider ) dat mijn uitgebreide posting van gisteravond ook op joods.nl te lezen is. Ik ben altijd blij met nieuwe lezers en heb uitstekende banden met joods.nl, maar ik vind het wel stomvervelend dat nu juist lezers van die website blijkbaar niet het verschil zien tussen enerzijds Israeliers die door onze eigen soldaten geevacueerd zijn uit gebied dat nooit echt van Israel geweest is op last van de regering van de joodse staat onder leiding van een van Israel's belangrijkste generaals ooit en met steun van een meerderheid van de Knesset, en anderzijds Israeliers die verdreven zijn door terroristen met behulp van raketten en ander wapentuig. Maar ja, die lezers geloven waarschijnlijk ook dat de huidige oorlog een direct gevolg van die evacuatie en dus de schuld van links ( zo ongeveer het ergste scheldwoord wat een rechtse Israeli of een rechtse pseudo-Zionist kan bedenken ) is. Dat geloof bevat ongeveer evenveel waarheid als de bewering dat de bezetting de schuld van alles is. Maar ja, probeer dat maar eens aan het verstand van onze eigen Hezbollahniks en hun apologeten en supporters in den vreemde te peuteren. Met zulke 'vrienden'......

No comments: