Friday, September 15, 2006

Een goede vriendin en vaste DBI lezeres stuurde me een link met allerlei Photoshop-interpretaties van de Donner-Sharia affaire, te vinden op Geen Stijl. Normaal gesproken bezoek ik GS nooit, en de meeste grappen waren ook in dit geval flauw of smakeloos, maar er zaten er een paar tussen waarom ik wel moest lachen. Ik post hier twee geinige, vrij onschuldige voorbeelden ( om deze twee hoefde ik trouwens niet hardop te lachen, ze zijn aardig, niet meer dan dat ). De grens tussen walgelijk en "vet leuk" ( laat ik me ook eens jong voordoen, mijn gebruik van dit bijwoord zal wel onjuist zijn ) is zoals zo vaak moeilijk te trekken: om een van de gruwelijkste foto's moest ik bijna hardop lachen, totdat ik me herinnerde waar en wanneer het origineel werd gemaakt.

No comments: