Sunday, April 01, 2007

Naar aanleiding van een oude posting waarin ik schreef dat ik Dan Brown's Da Vinci Code bijna alleen al om de hysterische reacties van het Vaticaan zou gaan lezen stuurde Ton van Mourik ( schrijver, dichter, muzikant ) me een e-mail om me te wijzen op het verschijnen van zijn factionthriller De Eerstelingen. Ik zal hoogstwaarschijnlijk noch Brown's noch Van Mourik's boek gaan lezen - ik moet nu eenmaal prioriteiten stellen wat betreft boeken die ik wil/moet lezen, films die ik wil zien, etc. etc.; vanmorgen ben ik in een boek van Charles Groenhuijsen begonnen, tot nu toe is het reuze interessant - maar ik noem zijn boek hier toch maar even, al was het alleen maar om de moeite die hij nam om me uitgebreid te mailen. Een van zijn boeken, Bruidsvlucht, gaat overigens over een reis naar Israel. Ik wens hem alle succes.

No comments: