Sunday, July 20, 2008

Bestel maar, bestel maar, bestel maar....

Hier kun je zien dat mijn boek inmiddels via diverse websites besteld kan worden. Andere websites die Israel en ik aanbieden zijn o.a. Proxis en blz.nl. Soms staan daarbij nog de 'oude' - door de uitgever vlak voor het uitbrengen van de zomercatalogus, willekeurig, gekozen - omslag en tekst, die zijn inmiddels allebei sterk verbeterd. Laat mij alsjeblieft weten wanneer je het boek in een winkel ziet liggen, daar ben ik erg benieuwd naar. Het CIDI heeft ondertussen een persbericht over het boek geschreven en uitgebracht. Een in Israel wonende kennis vertelde me dat haar man binnenkort naar Nederland gaat, hij zal het boek als kado voor een aantal Israelisch-Nederlandse vrienden kopen. Aan al diegenen die me al gemaild hebben met felicitaties en om te zeggen dat ze het boek besteld hebben of zullen kopen: hartelijk dank ( niet dat ik er een cent wijzer van word, maar toch, ik vind het belangrijk dat het boek door zoveel mogelijk mensen gekocht en gelezen wordt ). Ik moet nu ik dit schrijf steeds denken aan Andre van Duin en Corry van Gorp ( "Hartelijk bedankt voor het peper- en zoutstel..."), vraag me niet waarom.

No comments: