Friday, July 25, 2008

DAGelijkse leestip: Israel en ik

Een oplettende krantelezer attendeerde mij erop dat mijn boek vandaag in het gratis dagblad Dag ( oplage 380.000 ) vermeld wordt. Kijk hier maar ( op 2008 - 07 - 25 ), pagina 12. Daar staat De Schijf van Vijf - Dagelijkse portie tips. Op nummer 1, Lezen, staat het volgende: Koosjere verhalen Opmerkelijk genoeg is het boek Israël en ik, waarin vijftien bekende Nederlanders vertellen over hun band met het Beloofde Land, 100 procent Leon de Wintervrij. Echtgenote Jessica Durlacher komt wel voorbij, net zoals onder anderen Frits Bolkestein, Barbara Barend en voetballer Daniël de Ridder. Aspekt, 17,95 euro. Beetje sarcastisch, maar toch, helemaal juist, en een tip, en op nummer 1. Niet gek, als begin. De andere tips voor vandaag zijn een fototentoonstelling in Groningen, een mooi Ravensburgerspel, een Esscher-tentoonstelling en -congres in Leeuwarden, en een naar mijn smaak iets te kleurrijk Swatch-klokje.

No comments: