Sunday, December 21, 2008

De krant van haatdragend Nederland

De ratten op deze en andere websites hebben nooit veel nodig om hun haat en vooroordelen te spuien. En de Telegraaf geeft hun alle kansen daarvoor. Natuurlijk is Bernard Madoff zo fout als een deur, maar wat heeft het feit dat de man Joods is te maken met zijn misdaden, behalve natuurlijk dat het een heerlijke stok is om hem en alle Joden mee te slaan? Als hij katholiek was geweest - en ik zou graag een duppie krijgen voor elke corrupte katholiek ter wereld, daar zou ik volgens mij veel rijker van worden dan wanneer ik een Euro kreeg voor elke corrupte Jood - zouden we dan opmerkingen lezen als "Typisch een katholiek"? 'k Denk het niet. Wat zegt het dat heel veel van zijn slachtoffers Joodse personen en organisaties zijn? Hoe dom, kortzichtig en haatdragend kun je zijn? Heel dom, kortzichtig, en haatdragend, als je afgaat op de gemiddelde lezer van de Telegraaf ( ja, ik weet dat het niet het enige medium is waar zulke haat vrij geuit wordt, en nee, ik ga niet meer klagen bij de redactie of bij MDI: de Telegraaf-redactie zou er voor moeten zorgen dat zulke rotzooi gewoon niet op de site komt, het is heel makkelijk te voorkomen ):
  • ik had hem even geoogeld, en ja hoor , mijn vermoeden kwam uit, deze meneer is dus van joodse afkomst. hoe kon het ook anders.
  • Typisch een jood.
  • Bij de omroep werken (vooral voor eigen glorie) ook mensen die familie van deze man zouden kunnen zijn,en niet alleen vanwege zijn afkomst!
  • Respect voor dat volk

No comments: