Monday, December 01, 2008

Flairck

Ik ben niet zo zelfverwennerig, en als ik mezelf al eens op iets trakteer, dan is dat meestal iets eet- of leesbaars. CDs had ik tot voor kort al tijden niet meer gekocht, maar ruim een week geleden besloot ik om mezelf een keer te kietelen en hem een keer goed te raken. Daardoor zit ik nu te luisteren naar de eerste van 22 CDs van een groep die ik altijd geweldig heb gevonden ( wat niet wil zeggen dat ik alles wat ze hebben gemaakt even mooi vind: ik heb af en toe nog moeite met hun nummers waarin gezongen wordt ). De CD-box is heel mooi uitgevoerd ( de originele ontwerpen en foto's zijn gebruikt ), en er staat veel tekst en uitleg in het bijbehorende boekje. Een aanrader, zonder meer. Ik ga hier de komende dagen en nog lang daarna lekker van genieten.

No comments: