Wednesday, July 01, 2009

Volkskrant

Dit opinieartikel staat vandaag in de Volkskrant, op pagina 11 ( het staat inmiddels ook op de website ). Ik schreef het afgelopen weekeinde, voordat het stuk van Jaap Hamburger en Ghada Zeidan gisteren op de site verscheen, vandaar dat in mijn artikel niet naar dat stuk verwezen wordt. Ik word zelf bijna altijd argwanend wanneer ik mensen - pro-dit, pro-dat, anti-zus, anti-zo - over feiten hoor praten, zeker in de context van 'het' conflict, maar dat is weer een ander verhaal. Het P.S. dat ik toevoegde is zo te zien in de krant weggelaten, dus post ik het hier nog maar even: PS: Ook naar aanleiding van dit artikel zal ik wel weer voor 'racistische zionist' of 'zionistische lobbyist' dan wel 'Joodse zelfhater' of 'verrader' worden uitgemaakt. Het zij zo. PPS: Mijn artikel werd - zo te zien door een DBI-lezer(es), gezien de gebruikte versie - ook op dit forum gepost. De knuffelkolonist van diverse nederlandstalige online fora noemt mij daar 'ultra links Israelisch'. Kijk even naar de vele verwijten en aanvallen die op mij worden afgevuurd door de vaste schare pro-Palestijnen bij de Volkskrant, en je ziet weer eens hoe absurd dit hele conflict en alles wat er bij komt kijken kunnen zijn.

No comments: