Saturday, April 07, 2012

TV-Aanrader




Bedankt, Rob Fransman, voor deze kijktip. Na de uitzending vanavond zal ik de documentaire van Coen Verbraak over Sonja Barend zeker een keer bekijken op Uitzending Gemist. Dat is het soort programma's waar ik graag een uur voor vrijmaak. Net als meneer Verbraak (en nog aardig wat Nederlanders) ben ook ik met mevrouw Baaarend (ik herinner me die aartsliberaal uit een panel dat een tijdje bij haar aan tafel zat, samen met o.a. Humberto Tan en Harry de Winter) opgegroeid, en ik heb vooral goede herinneringen aan haar. Als je op Rob's weblog langsgaat, lees dan ook even zijn posting van ongeveer een week geleden, over zijn bezoek aan een middelbare school.

2 comments:

Tal van Dijk said...

Eergisteren al bekeken, ook op uitzendinggemist.nl en ZEKER de moeite waard. Fantastische vrouw, Sonja Barend. Ben met haar talkshows opgegroeid.

Bert said...

Ik ga het in de loop van deze week bekijken. Ik vond haar ook altijd erg goed. Jij en ik behoren tot dezelfde generatie, als ik me niet vergis. Ik wist niet dat mevrouw B. ook in Friesland bekend was :-)